torsdag 19 februari 2009

Sunt ekonomiskt tänkande

Jag hade bestämt mig för en lugn, alkoholfri helg, fylld av kontemplation.

Hade dock glömt att det var lagerrensning av alkoholförråden på jobbet.
Lagerrensning. Smaka på det. Göra slut på alla berusande drycker som finns.
Att INTE gå ut på krogen efter det, det vore ju a waste of good sprit.
Ekonomiskt riktigt samt riktigt ekonomiskt.

Och när jag väl har kommit in på det spåret, varför inte köra fullt ut och ta lördagen också?
Planer inför helgen, Fröken Partytrain?

/Kvinnan med obefintlig självdisciplin

1 kommentar:

  1. hmm, plans för the weekend? Tänkte ju skriva att du alltid kan lita på mig (TOOT-TOOT!!) men kom på mig själv att bror und mich pratade om att åka till stugan på lördag... Men WHAT the fanken alltså, en bubbel/skandal/krog-fri lördag?? Ställer mig genast frågan: funkar det egentligen? ...njaa jag är enormt tveksam! Vi får la talka ihop oss på lördag :D

    SvaraRadera