lördag 7 mars 2009

Talesätt är inget för vår generation

Malin säger:
Vad är det nån idiot har sagt nångång; det ordnar sig!

Larsson säger:
Det gör det!


Malin säger:
Ja, den okända idioten har påstått det. Världens mest irriterande uttryck hahaha.. Faan heller att det ordnar sig. När jag menar "Det ordnar sig" så är det i betydelsen "utan minsta ansträngning från min sida kommer kosmos lösa alla mina problem på bästa sätt".

Malin säger:
Enda anledningen till att allt ordnar sig är att jag får kämpa som faan, och då kan man ju lika gärna säga "Du löser bara dina problem genom att kämpa som faan" eller "Du får ordna det själv, dumjävel"...

Larsson säger:
Jag har ett till!


Larsson säger:
Tiden läker alla sår. Det må vara sant, men det är fan ingen tröst.


Malin säger:
Hahaha..

Larsson säger:
"Tiden läker alla sår. Det vill säga, du kommer må riktigt pissigt en låång tid framöver och till slut så kommer du kanske må lite bättre. Den enormt långa tid du spenderat på att bara må riktigt kasst kan man inte komma ifrån. Den tiden får du aldrig tillbaka. Men finn tröst i att tiden ..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar